چرا ماشین لباس شویی الگانس کثیف میشود و چطور میتوان از آن جلوگیری کرد؟
نوشته شده توسط : emami

در این بخش به بررسی دلایل کثیف شدن ماشین لباسشویی الگانس می پردازیم. در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الگانس همراه ما باشید.

– در هر شستشو مقدار زیادی آب در لاستیک درب ماشین لباسشویی الگانس (حلقه لاستیکی که دور دهانه ماشین لباسشویی قرار دارد) جمع میشود و این محیطی را ایجاد میکند که مستعد پرورش کپک است. بعد از هر بار شست و شو، لاستیک را با یک دستمال یا حوله خشک کنید.

– کپک در محیط های مرطوب رشد میکند. پس همیشه در ماشین لباسشویی الگانس را بعد از شستن لباس ها باز بگذارید تا خوب خشک شود. در ضمن هیچ وقت نگذارید لباس های خیس داخل ماشین لباسشویی بمانند.

– شست و شو در دمای پایین جرم ها و باکتری هایی که در ماشین لباسشویی ایجاد میشوند را از بین نمیبرد. حداقل یک بار در ماه با دمای بالای 60 درجه سانتیگراد (ترجیحاً 90 درجه) لباس بشویید تا ماشین شما ضدعفونی شود.

– استفاده بیش از حد از شوینده ها هم میتواند موجب ایجاد کپک شود. حجم شوینده را متناسب با مقدار لباس ها و کثیفی آنها انتخاب کنید.

– استفاده از مایع شوینده و نرم کننده میتواند موجب ایجاد ماده چسبنده ای در زیر لاستیک درب ماشین لباسشویی شود. این مشکل با شست و شو در دمای پایین تشدید میشود. میتوانید به جای مایع از پودر لباسشویی استفاده کنید و به جای نرم کننده هم از نصف لیوان سرکه رقیق شده استفاده کنید.

– اگر آب منطقه شما سخت است (حاوی نمک های معدنی) باید با رسوبات و سفیدک هایی سر و کله بزنید که آب در تماس با سطوح مختلف مثل لوله و شلنگ همراه خود می آورد. برای رفع سختی آب میتوان از سختی گیرهای شیمیایی استفاده کرد.

سایت منبع:

https://emdadiprep.blogspot.com/2020/09/blog-post_6.html





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: